نمايندگي هوآوي

نمايندگي تعميرات ايسر

نمايندگي هوآوي

نمايندگي هوآوي 

فعاليت نمايندگي هواوي در زمينه ارائه‌ي محصولات و خدمات مورد نياز براي تعمير و بازيابي گوشي‌هاي هواوي مي‌باشد. براي آشنايي با نمايندگي هواوي، پيش از هرچيز بهتر است با تلفظ صحيح و تاريخچه‌ي اين برند آشنا شويم. اين برند در ميان عامه مردم با تلفظ هو-وا-وي شناخته مي‌شود، تلفظي كه بارها به گوش ما نيز رسيده است. اما تلفظ رسمي اين برند، اگرچه ممكن است اندكي عجيب به نظر برسد، وا-وي است. اين شركت در سال ۱۹۸۰در پي استراتژي چندگانه دولت چين براي توسعه زيرساخت‌هاي مخابراتي ايجاد شد. موسس اين كمپاني رن‌ ژنگفي به جاي تكيه بر سرمايه‌گذاري‌هاي مشترك با كمپاني‌هاي بيگانه و خارج از كشور، به تحقيق و تكيه بر توسعه و گسترش بومي اهتمام ورزيد. تمركز اصلي شركت هواوي ساخت تلفن همراه و ايجاد شبكه از طريق مشاركت است. در حال حاضر حضور ۸ دفتر مركزي بين‌المللي و ۵۰ دفتر نمايندگي هواوي در كشورهاي مختلف جهان مؤيد موفقيت اين كمپاني است.

  حتماً آگاهي داريد كه تعميرات محصولات هواوي توسط افراد غير متخصص علاوه بر تحميل هزينه‌هاي دوچندان به شما و وارد كردن صدمات جبران ناپذير به دستگاه، ممكن است امكان اصلاح و بازيابي آن را براي هميشه از ميان ببرد. براي پيشگيري از چنين اتفاقاتي، نمايندگي هواوي در كشور ما، پيشرفته‌ترين امكانات روز دنيا و فناوري‌هاي صنعت الكترونيك را در اختيار مهندسان و متخصصان خود قرار داده تا هرچه بيشتر رضايت مشتريان خود را كسب كند. كادر فني نمايندگي هواوي از ميان زبده‌ترين متخصصان حوزه‌ي اين صنعت گزينش شده‌اند. شما هم‌اكنون نيز مي‌توانيد با حضور يا تماس با نمايندگي هواوي به سهولت و با سرعت بالا به كارشناسان متخصص و رسميِ نمايندگي هواوي وصل شويد و با آنها مشكلات سيستم خودتان را در ميان بگذاريد.

  نمايندگي هواوي، با تيمي از مجرب‌ترين و متعهدترين كارشناسان، قادر به تعمير و بازيابي تمامي قطعات سخت‌افزاري محصولات اين شركت مي‌باشد. همچنين ما به شما اين اطمينان را مي‌دهيم كه در نمايندگي هواوي تمامي قطعات معيوب با قطعات اورجينال جايگزين خواهد شد. به خاطر داشته باشيد كه در صورت بروز نقص در هركدام از انواع محصولات هواوي، اين محصولات را تنها به نمايندگي‌‌ هواوي بسپاريد؛ با چنين انتخاب هوشمندانه‌اي، يعني دريافت خدمت و خريد محصولات از نمايندگي هواوي، شما از صداقت در اعلام عيوب دستگاه و نيز دستمزد منصفانه كادر فني آسوده‌خاطر خواهيد بود. برتري ديگر نمايندگي هوآوي صرفه‌جويي در زمان و هزينه، استفاده از قطعات اورجينال، سرعت بالاي انجام تعميرات، انجام مشاوره پيش از تعمير و اعلام نتيجه‌ي نهايي پس از تعميراست . كليه تعميرات با تضمين بهترين قيمت به شما مشتريان گرامي ارائه خواهد شد. علاوه براين ؛ تعميرات نمايندگي هوآوي داراي گارانتي بوده و مي توانيد دستگاه خود را بدون نگراني به كارشناسان ما بسپاريد .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.